Dag 2

3 mei 2017 - Bordeaux, Frankrijk

In groep A was het vandaag super tof... we zijn 's morgens vertrokken naar de surf na een stevig ontbijt.

Groepsfoto fietsen dag 2Het fietsen naar daar was super gezellig; zon, natuur en sport! Eindelijk aangekomen mochten we ons pakjes aandoen en richting de strand. We begonnen onze dag met een bodysurf en snel daarna kregen we de planken om te gaan surfen. In het begin was het zeker niet gemakkelijk maar na een tijdje konden er enkele al flink "surfen"...

's Middags mochten we even vrij lopen in het stadje waar we een uurtje gingen bruinen op de dorpsplein. In de namiddag gingen we verder met de lessen surf. Groep Jenna surf dag 2

De terugreis naar het domein was een beetje moeilijker dan de heenreis. We waren moe van het surfen en het was ook warm. Maar het landschap was fantastisch!!!

Groepsfoto surfen

In groep B hebben ze catamaran gedaan. In het begin was er weinig wind maar vervolgens was het wind van de partij... Niemand is in het water gevallen en iedereen deed goed mee. Morgen gaan we terug surfen en we hopen dat de zon weer van de partij zal zijn...

VolleybalIn de late namiddag kwamen we weer allemaal samen en mochten we even Chillen op het strand in het domein... Vervolgens deden we samen een leuke Volleyball met andere Franse leerlingen. Dit allemaal met leuke achtergrondmuziek en de laatste zonneschijnen...

We wachten nu 19h30 om lekker te gaan eten en we hopen allemaal dat we frietjes krijgen!

Dikke kusjes van alle leerlingen...